تئاتریکال

هنری فرهنگی اجتماعی

تئاتریکال

هنری فرهنگی اجتماعی

تولد

                                                      

                                                                   تولد




امروزهم فریاد کشیدم بر سر بازیگرهای گروه...فحش،بدوبیراه و ... خلاصه هرچه به دهانم آمد بابت دیر آمدنشان.سالن هم که از یک هفته پیش رزرو کرده بودیم کنسل شده بود و ما به پشت بام فرهنگسرا پناه بردیم برای تمرین.سر تمرین هم که شمر ذی الجوشن بودم. اما ناگاه اتفاقی افتاد.2ساعت از تمرین که گذشت ،یکی از بچه ها گم شد و ....
غافلگیر شدم.تمام دیر آمدنشان بابت خرید کیک تولد من بود و من مات مانده بودم.و بعد جشنی که با بچه های گروه بود و همکلاسی های دانشگاه و دیگر دوستانم.بدجور شرمنده همه آنها شدم

(فعلن که عکسها آپلود نمیشه با این سرعت اونترنت.به محض آپلود شدن، عکسها رویت خواهند شد)

عکسهایی ازتمرینات رومئو و ژولیت

                                              عکسهایی ازتمرینات رومئو و ژولیت


گوشه ای از تمرینات نمایش رومئو و ژولیت

امروز...

که به لطف محمد سایبانی عزیز در سالن تی تووک برگزار شد