تئاتریکال

هنری فرهنگی اجتماعی

تئاتریکال

هنری فرهنگی اجتماعی

در کسوت کارگردان فیلم

                                                        در کسوت کارگردان فیلم


http://www.cinemakhabar.ir/Picture/20130404120003_45.jpg


یکی یه چیزی بگه دلم خنک شه.کنکور سراسری امتحان دادم،باستانشناسی قبول شدم که نرفتم.حالا جواب رشته های نیمه متمرکز اومده.باید باورکنم؟؟؟؟؟

من....من....من در رشته کارگردانی فیلم پذیرفته شدم.خدای من...یعنی باور کنم؟؟؟؟

تا چند وقت دیگه باید باروبنه ام رو جمع کنم برم تهران برای ادامه تحصیل.نمیدونم برم یا...؟

برام دعا کنید



نظرات 1 + ارسال نظر
خانه فرهنگ و هنر هرمزگان سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:44 http://mojehormoz.ir

خانه فرهنگ و هنر هرمزگان راه اندازش شده است !
این سایت قصد دارد فرهنگ اصیل و هنر مردم استان هرمزگان را آنگونه ای که در خور شان این مردم است انعکاس دهد
خوشحال میشویم ما را در این مسیر یاری رسانید
در خصوص دامنه ی این سایت هم اگر نظری دارید بدهید !

با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد