تئاتریکال

هنری فرهنگی اجتماعی

تئاتریکال

هنری فرهنگی اجتماعی

دانلود

                                       دانلود


چندی پیش نگاشته بودم از ساخت موزیکی برای یکی از نمایشنامه های کغار. برای دانلود این آهنگ،اینجا کلیک کنید.

منتظر نظرات دوستان هستم.

نظرات 4 + ارسال نظر
فرشته مرگ جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:28

دانلود شد پسندیده شد

خدا کند که تعارفی نباشد در میان...سپاس

فرشته مرگ دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:12

مگه مه از تو خاشم اتا که تعریفت بکنم ها

ها... راست اتگفت...

محمد اکبری زاده کهتکی پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:52 http://oneshut.loxblog.com

سلام بر ایسا.
من از تم کلی کار و نزدیک شدن به حال و هوای نظامی آن خوشم آمد اما هر چه صبر کردم ریتم کار بالا تر رود؛ نرفت. البته باید فضای نمایشنامه هم در نظر گرفت.در مجموع به قول فرشته مرگ دانلود شد پسندیده شد.

بسیار هم نیک.به بالارفتن ریتم فکر نکرده بودم.چون فضای رقص نظامی وار اون ،توی همین ریتمه.اما اگه بالا بره هم خوبه.بسیار سپاسگزار.

زنگی سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:59 http://barzangi.blogsky.com

خسته نباشی.آهنگ خوبی بود اما برای نظامی بودن سازهای نظامی لازم است.آهنگ حسی بود می شد حسی بودنش را فهمید اما تنظیم بی سر و تهی داشت بلاتکلیف بود.اینترو تکراری و اندینگ نامشخص.سپاس

سپاس رضای عزیز بابت راهنمایی. حتمن توجه میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد