تئاتریکال

هنری فرهنگی اجتماعی

تئاتریکال

هنری فرهنگی اجتماعی

لوگو


                            لوگو



دیروز در تمرین نمایش رومئو و ژولیت، از لوگوی گروه تئاتریکال رونمایی شد و مورد تایید سایر اعضای گروه قرار گرفت.از تمام دوستان عزیز خواهشمندم نظرات خودشون رو در مورد این لوگو اعلام کنند و اگه اصلاحاتی به نظرشون می آد، خوشحال می شیم استفاده کنیم.با سپاس از همه شما.

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد اکبری زاده کهتکی سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:55 http://oneshut.loxblog.com

سلام بر ایسای خوب.
یک اثر پر از خطوط زیکزاک و متقاطع که حس حمله و هجوم رو در من القا می کنه.
احساس می کنم اگر خطوط زیکزاکی که در کار هست تبدیل به منحنی بشه به حال و هوای اجراهای شما نزدیکتر بشه

سپاس از تو محمد عزیز. یه لحظه امیدوار شدم بخاطر بیان این خطوط زیگزاکی. این که خیلی خوبه و من هم به دنبال خطوط شکسته و زیگزاکی هستم.حالا چرا تبدیل به منحنی بشه؟اگه از منحنی هم استفاده بشه خوبه ولی اینکه تمامش تبدیل به منحنی بشه کمی مرددم میکنه.ولی باز هم بهش فکر میکنم وباز هم سپاس از بیان دیدگاهت.

فرشته مرگ چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:04

سلام نه زیاد خشک نیست منو یاد ماشینهای بزرک و چرخ کارخونه ها میندازه ولی روی رنگش بیشتر دقت کن رنگ تئاتریکال ابی نیست فکر نکنم زیاد لطیف باشی ایسا

سپاس مرد. یعنی چی من لطیف نیستم؟ یعنی من گرازم؟ای بابا. به نظرت چه رنگی بهتره؟

احسان ن پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:14


با رنگ ها موافق نیستم. ی جوریه. خطوطت مرددن در این ک بالاخره... می تونی خطوط شکسته رو زاویه هم بدی. در مجموع بدم نیومد!! موفق باشی

سپاس احسان عزیز

میلاد چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:32 http://www.goldphoenix.mihanblog.com

درود
به نظر من لوگو از لحاظ احساسی یه جورایی صفت و زمخته خصوصا رنگ بندیش یه حس نازیبا به آدم میده
و توی حجمهایی که دادیشاید بیشتر دقت میکردی
لوگو آدم رو یاد لودر میندازه

سپاس میلاد عزیز.بازهم دارم بهش فکر میکنم.

جیم جارمشک شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:19

سلام سادکی جان یه چیزی ته دلمه که خیلی وخته میخوام بهت بگم روم نمیشه اما بهت مگم این لوگی زیبایی که که به دستانه چیره ی جنابعالی طراحی شده به نظره این جانب یکم تژدید نظر لازم داره به لحاظه رنگ بندی و یه کمکی فرمشم تئاتریکالیتر بشه بی تره کربن سرت

ای جانم.آخه خجالت چرا؟مگه جرمی مرتکب شدی جانم؟دستان چیره؟بابا چوب کاری نکن مارو.ای به چشم.دارم روش کار میکنم.ولی کاش میگفتی منظورت از فرم تئاتریکالی چیه ای به قربانتان گردم. سپاس از تو جیمی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد