تئاتریکال

هنری فرهنگی اجتماعی

تئاتریکال

هنری فرهنگی اجتماعی

کاش می شد...

                               کاش می شد...   



ساده ترین رازهای زندگیم

در تو خلاصه میشد و

من

خلاصه ای بودم ازتمام

کابوس های شب های

بی خوابی ات.

خودت را از من به یغما برده ای

ای تمام هستی من

ای تمام زندگی من

کاش میشد...

کاش میشد از فرار با تو حرف زد

نظرات 5 + ارسال نظر
احسان ن شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 18:57


"خودت از من ب یغما برده ای"
متن و عکس عالی.

سپاس از تو احسان عزیز.

احسان رضائی یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 http://www.goojegeno.blogsky.com

سلام بر ایسا ،فیلمتو نیاوردی ما ببینیم

به زودی ایشلا.

احسان شهریاری یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 21:49

همین که نمیشود خوب است/خوب باشی ایسا

شایداحسان جان.شاید همینگونه خوب باشد

امیرمحمدحسنوند جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 18:26 http://www.palktheater.blogfa.com

سلام
من ازبچه های تئاتردراستان لرستان
شماره اقای مجتبی سلیمانبی رومیخوام برای گرفتن نمایشنامه میخواستم
درصورت داشتن لطفابرام بفرستید

جدول کلمات متقاطع سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 19:33

فرار؟.....
دیگر معنایی نخواهد داشت...
ما در همین چارچوب های تنگ در آتش هم بخار شدیم، یکی شدیم، به آسمان هفتم رفتیم......

درود.خیلی وقته که خبری نبود از تو.فکرمیکردم رنجیده خاطر شده ای از من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد